Samorząd Studencki rozpoczął projekt #USzczęśliwiaj, w ramach którego jednym z wydarzeń jest konkurs „Konkurs grantowy – podnieś jakość kształcenia!”.
 
Studenci/organizacje studenckie US mogą złożyć projekt dotyczący doskonalenia jakości kształcenia na naszej Uczelni – np. zakup niezbędnego oprogramowania, aplikacji. Możliwość zgłoszeń jest otwarta do 14 czerwca. Zwycięski projekt wybrany wspólnie z przedstawicielami Władz Rektorskich otrzyma dofinansowanie w wysokości do 5 000 zł na jego realizację.
 
Będę bardzo wdzięczny za udostępnienie informacji o projekcie na stronach Wydziałów. Poniżej przesyłam opis wydarzenia, a w załączeniu dołączam grafikę promocyjną.
 
 
◾️Uważasz, że Twój kierunek potrzebuje specjalistycznego sprzętu?

◾️Brakuje na Twoim Wydziale oprogramowania do osiągnięcia pewnych efektów uczenia się?

◾️A może masz inny pomysł na to co można wdrożyć na Uniwersytecie Szczecińskim w celu udoskonalenia kształcenia?

Konkurs grantowy organizowany przez Samorząd Studencki Uniwersytetu Szczecińskiego w ramach projektu #USzczęśliwiaj🍀 ma na celu dać możliwość studentom, aby wpłynąć na jakość kształcenia na naszej Uczelni. W konkursie mogą wziąć udział studenci US lub organizacje studenckie działające przy US.

✔️Do wygrania w konkursie jest kwota w wysokości do 5️⃣ 0️⃣0️⃣0️⃣ zł na realizację zwycięskiego projektu.

Projekt musi przede wszystkim dotyczyć kształcenia realizowanego na Uniwersytecie Szczecińskim oraz musi zostać zaimplementowany do przyszłego roku akademickiego.

Zarząd Samorządu Studenckiego US wraz z przedstawicielami Władz Rektorskich US wybierze jeden projekt, który może mieć największy wpływ na ulepszenie jakości kształcenia.

Projekt wraz ze szczegółowym opisem i kosztorysem można przesyłać w formularzu ➡️ do 14 czerwca br. do godz. 18:00.

Zwycięski projekt zostanie przedstawiony na wydarzeniu oraz na fanpage Samorządu Studenckiego US w dniu 17 czerwca br.

Regulamin konkursu oraz formularz zgłoszeniowy znajdziesz na stronie 👉🏻 www.samorzad.usz.edu.pl/ksztalcenie

Link do wydarzenia na Facebook 👉🏻 https://www.facebook.com/events/462281035065115